Gratis Parkeren
Verrassende Merkenmix
Persoonlijk Advies
8 Dagen Bedenktijd of Mee op Zicht
Klantenservice

Bestellen

1. Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button ‘In winkelwagen’. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen door op de knop 'Naar overzicht' te klikken of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op ‘Afrekenen’ te klikken.

2. Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

4. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.

5. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.

6. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, u kunt vanuit het buitenland bestellen. Wij leveren in Nederland, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg, Oostenrijk en Spanje.


Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd, nadat uw betaling bij ons binnen is. Voor levering van producten werken wij met TNT Post. 

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. TNT Post probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,50 tot een orderbedrag van € 49,99. Boven een orderbedrag van € 49,99 zijn de verzendkosten binnen Nederland GRATIS (ongeacht het aantal artikelen). De verzendkosten voor adressen in het buitenland bedragen € 9,00. 


Retourneren
Voor het retour zenden dient u onderstaand retouradres gebruiken. De portokosten voor uw retourzending zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is gemaakt door Meneer & Mevrouw Hoekstra. 

Meneer & Mevrouw Hoekstra
Langebuorren 29
9051 BE Stiens

Tel. 058 - 257 20 05
Mob. 06 219 44 22 0

 

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Meneer & Mevrouw Hoekstra, Langebuorren 29, 9051 BE Stiens - Nederland, [email protected], Telefoon: + 058 - 257 20 05) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening..
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
-volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
-producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
-producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
-producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
-audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
-kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);




Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op vier manieren betalen: via iDEAL, creditcard, vooruitbetaling of bij afhalen. 

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Wat is vooruitbetaling?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag dient over te maken. 

Klantgegevens

1. Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via ‘Inloggen’, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

2. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

3. Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

4. Is het noodzakelijk om me te registreren?
Ja, u kunt alleen een product kopen binnen de webwinkel als u zich registreert.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel. U kunt uw wachtwoord opvragen via ‘Wachtwoord vergeten? Klik hier’ onder het inlogscherm voor bestaande klanten. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

6. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via ‘Inloggen’ kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer.

1 homepage
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Gratis Parkeren
Verrassende Merkenmix
Persoonlijk Advies
8 Dagen Bedenktijd of Mee op Zicht